life

February 15, 2012

sarkastikus

ah fak,hari-hari aku tengok sarcasm status update.
,penuh news feed dengan sarcasm status update.
sakit mata aku tengok sarcasm status update.
sudah-sudah la tu update status yang sarcastic.




ah fak,aku punya suka la,status aku,kau apahal?
kak,tak malu ke?
dem,kau sapa woi?
ah fak,one of your friendlist la kak.
kau tak payah sibuk budak,pergi fapping lagi bagus.
ah fak,sarcastic akak nie dah mula dah.
..........







kenapa la takda sapa nak tanya aku,'eh,kau ok ke?jom aku belanja kepsi,order la apa2 kau nak,semua pun takpa'


ah fak,sarcastic lagi.ingat aku kesah,aku order jugak semua,aku peduli apa woi.




kak,kan dah banyak kali cakap,hidup tu umpama roda kak,sentiasa berputar kak.bila kakak dah seronok,kakak kat atas,kakak tak sedar yang kakak akan turun bawah.kalau boleh akak tak nak turun,ye dak?tapi tu lah,orang dah cakap awal-awal,dah roda tetap berputar,akak akan turun bawah jugak.sebab roda bulat,kalau bersegi,orang pun takut berdosa nak panggil roda,sebab lumrah roda tu bulat.mungkin kita selalu seronok ye kak,bermegah bila di atas roda,tak sedar yang bila-bila masa kita akan rebah juga,kak.roda tu kak,dia akan berhenti berputar tatkala akak pejamkan mata untuk selamanya.tau,akak tak nak pejam lagi,boipren sayang tu ada.ala kak,boipren yang sentiasa sayang.lama-lama dah jemu,lari jugak boipren sayang akak tu.hargai orang sekeliling akak tu,barang lepas usah dikenang,kalau kata nak move on,betul-betul move on,harap jangan omong kosong ye kak.
fikir-fikir ye kak. 

 

 ha'a,aku memang forever alone pun.wiggle wiggle wiggle yeah.

No comments:

Post a Comment