life

February 14, 2012

from novel to the screen

well,i am not a novelholic,but when i do,i read every second.
and this morning,aku online and i saw this
kau tau,rasa macam aaaaaaaaaaaaaa,nak pengsan pun ada.
nak2 lagi yang adam dan hawa tu,topseller kot,aku pernah  baca sekali.

sini aku nak highlight adam dan hawa tu,baru start shooting this february,
and guess what,who is the hero@adam mukhriz?
tettt,aaron aziz.yes him!
dah jemu la aaron aziz,nak hero lain pulak.
and who is going to be the heroin@ain hawani?nadiya nissa.hmm,she just pelakon pembantu before.
well,kat facebook ramai yang mengecam beliau,ramai rasa tak sesuai,nak tak nak,kena jugak terima.
and this drama series astro punya  drama la,and know what,80 episode kot! and  they shoot ada dekat perth,taj mahal,mekah.
well,just waitttt.
well,harap this tv series akan jadi yang terbaik.
jangan la macam bicara hati tu,kaku je semua,skrip pun kurang menusuk.
yang seminggu sekali tu aku kurang berkenan tu,dah la banyak episode lagi.
kalau dia ubah bicara hati tu,at least seminggu dua kali la kan,baru best sikit,nie dah masuk episode 6,still slow lagi.



gemersik kalbu adaptasi novel jugak,still menggangu minda penonton,dengan pemilihan pelakon dia.



aku eksaited sangat actually ^^

No comments:

Post a Comment