life

January 09, 2011

imma feel like out of this world,man!

 heyy,aku dah lama tak buat entry.entah.malas kott.kadang tak sempat.calon spm la katekan. eyh,tapi seriously,hari-hari kau penuh dengan tuisyen.untung weekend mak aku tak hantar tuisyen. :)
okay,actually aku nak cerita pasal birthday iwan.04/01 hari tu.then,esok nya,kiteorang plan pergi mcD.nak prank die.beli tepung 2 kilo.bawak pergi belakang.memang kena lah kan.memang seronok gilakkk.first time bestt gile macam nie. lama jugak lah,nak kejar.die lari laju gilakk.aishh.tapi lastly,die kene jugak.dah macam bodoh lariii kejar2.makcik guard yang ada pulak.tengok jeee.die pun gelak sekali.ahaha.sumpahhh bestttt.
tak pasal2.aku kena.bertakung tepung kat muka aku.aishhh.
takpe,birthday kawan punya pasal kan.

memang gila la nak kejar dieeee.aishhh.nasib tempat tak besar sangat.

this is! padan mukaaa.



 and finally i loveeee it guys!entah.aku seronok sangat.
seronok sampai rasa macam nak nangis.
lagipun this is the last year kann?so,why not.
cepatttttt.lepas nie birthday sape nextttt?bukan saja teoung lagi dahhh.

No comments:

Post a Comment