life

January 09, 2011

i'm addicted to this drama,seriously.

heyyy,kauorang ada tengok korean drama kat 8tv.he's beautiful tajuk die.rugi gilerrrr tak tengok weyhhhhh.aku minattt gilakk.dulu syiqin ada bagi link youtube suruh aku tengok.tapi aku tengok episode 1 jeee.entah.masa tu aku tak minat korea. dah lama dah syiqin suruh aku tengok.tapi masa mula2 tayang kat 8tv.aku tak tengok sangat. kakak aku la,bila die tengok aku pun tengok sama.aku tak ingat start dari episode berape entah.aku terus jadi addicted tau.tak sabar untuk episode2 esok.aku malas nak search google.tengok dulu kan.biar la tunggu.baru ada suspen sikit kann.aku minat gilerrr dekat hero die nie.hwang tae kyung.
die suka buat mulut macam nie bile ape2 jeee.ishh.aku sukaa.


this is tae kyung.aku sukak dia.he's tooo ego.sangat.tapi die baik.

this is shin woo.second heroo.aku tak minat sebab
jiwang sangat.huhhh.bosan.



and this is jeremy.the cutest one.comelll sangat.agak la.
die takde perasaan sangat.tapi die pun suka dekat perempuan tuuu.tapi sekejap jeee.sekejap jeee.

omg!ini first time aku addicted tengok citer korea.before this,aku hanya minat kat cerita taiwan.entah.
bagi aku korea tak menarik.tapi bila tengok citer nie.aku sukaaa gilakk.
aku tak minat sangat korea,tapi bila dah tengok,terus jadi addicted sangat.
eeeeee,nak tengok banyak2 kali laaaa.download lah.aishhh.

No comments:

Post a Comment