life

January 30, 2011

bagi aku masa terbuang korang.

heyyy.aku dah lama tak update blog.last pun bila entahh.ha'a.aku sibuk.jenguk blog kawan aku pun dah tak sangat.takpa,nanti bila2 aku datang.aku takda benda sangat nak cerita.2011 aku macam mana?hmm,ok saja.takda la teruk.awal lagi kann.ohya,aku jadi bendahari rumah sukan blue team*INSPIRA* .mintak duit saja laaa.and i am class monitor.woahh! awesome sangatt.terharuu.tapi tu laaa.rasa massa macam tak cukupp kann.*ustazah cakap masa tak cukup sebab kita suka tangguh kerja.ha'a kann.ok,aku dah dapat jawapan nye sekarang.salah sendiri jugaa*.hehhh.sana sini, kene skip kelas nak kutip duit laaa.layan budak2 yang tak nak bayar duit laaa.takpa laaa,aku bolehhh handle kot semua tuu.insya-Allah.
 ehh weyyy,aku nak share video nie tengok laaa bagi habis.betul laaa orang cakap.mata rasa macam masukk habuk bila tengok nieee.tengok sorang2 la baru fell weyhh.ok aku terharu tengok chris medina nieee.this truee loveee everyone.*ok,homework beraturr panjang,mau disiapkan* 
"&gt
chris medina,you're a man!keep it up.

 this is for now~

No comments:

Post a Comment