life

January 01, 2011

cerita december 2010.

22/12-birthday wishes yang aku dapat banyak jugakkk.bolehh la.dari
900++ friend aku kat fb.hanya 67 jee yang wish.takpe la kan.janji adeee.
 ehh heyy.sihat?aku sihat.sama macam biasa.kita dah sampai hujung 2010.hujung sangat niee.aku takde benda nak cerita kali nie.tapi aku nak tunjuk kira macam event aku pada december nie.aku dah lama sangat tak ada entry baru.lama sangat.aku masukkan gambar je lah ehh. :)

22/12-aku tak tau.memang sangat kebetulan.betul-betul on my birthday,bapak aku bagi ini.mak aku suruh pakai credit card jee.tapi bapak aku pakai cash.ahaa.abah kata 'hari jadi punya pasal,abah beli cashh'.and i was like,woah! feeling so fly like a G6.seronok tak terhingga.ini lah hadiah terbaekkk dari bapak akuu.yang kiri tu wallpaper.kanan tu screensaver.aku letak gambar bruno.aishh.dah sukeee.

29/12-pergi beli buku kat sekolahh.
ini buku latihan sekolah aku untuk tahun nie.nie baru punye.amacam keren tak?terkejut jugak.cantik gilakkk.tapi mahal lah kan.tapi takpe.this is for my final year.aishh.


30/12-aku ajak depa lepakk.dah lama tak kluar.lagi pun aku teringin nak makan prosperity burger.aishh.sedap tak terkata.aku rasa sayang nak abiskan burger tuuu.sedap sangat.ini cupcake,nasuha bagi untuk birthday.aishh.nasib ingat.
balik-balik jeee.aku terus makan.tak lah aku makan sorang.kate nak jaga badan kann?adik aku yang suka gilakk.tapi malam tu tak abis.bangun tido lepas mandi,aku terus bukak peti ais.aishh.lepas tuuu.habis terusss.
TERIMA KASIH,NASUHA!
aku suka gilak cupcake kau bagi tuuu.
rasa macam nak hari-hari jee birthday. ^^

No comments:

Post a Comment