life

November 24, 2010

ish,ape lah.

 hey,semalam pergi makan dekat kedai 2ringgit.ok,kalau kau orang teluk intan.for sure,kau tau kat mane.kalau kau tanye orang teluk intan,mesti die tau lah.before that,bapak aku nak pergi kedai gambar.ade promotion.ceh,aku ingatkan nak hadiahkan aku DSLR ke.ade promotion kan.whhy not?out of sudden,pergi tengok pendrive.laaaaah,aku ingatkan nak belikan aku menatang tu.citt.pendrive tu ade offer 50% discount.*kalau tak penting,bapak aku memang tak beli lah kan.ehehe,peace :))aku dah lah laparrrr gileeee niee.lantak lah kat camera tu.yang penting,perut aku weyh.ingatkan nak pergi makan dulu.adoiii.samapai kat kedai makan tu aku lagi la excited,2kali ganda dari kedai gambar tadi.dalam kepala,dah bermacam-macam benda aku nak order weyh.laparrrr.turun dari keta,memang penuh gilak orang,untung ade tempat kosong.ok dah order semua,agak2 dekat setengah jam lah jugak.baru lah makanan aku sampai.char kueyteow weyhhhh.orang kedai sombong gilerr,mentang2 ramai customer,customer dari kedai lain mintak order,memang depa tak layan lah.haihh,nie kau kat atas,kalau kau jatuh,tak tau lah nak cakap ape kan. :))peduli ahhh.memang best lah.berbaloi jugak aku tungggu lame kan.memang feel lah aku makan.
*takde lah sedap mane.aku suke charkueyteow.tu yang aku cakap sedap :)) lepas tuuu,blurrrp~ ahhh,kenyang ouh.balik rumah.online jap.then,went to sleep.ouh,lena lah weyyy.dapat makan kan. :)))
*weyh,sekarang time holidayyyyy.yeayyyy.
so tido je leeee.relaks relaks.
don't work hard,sleeptite~



No comments:

Post a Comment