life

November 28, 2010

aku plan harap menjadi.

 hey.how's ur day.way better than before huh?yeah,same with me.hey,aku bosan gilerr cuti nie.serious.
ape gelak gelak ha?kan aku cakap serius.
ermmm,nak buat ape cuti nie?tak kan nak terperuk kat rumah.hmm,aku plan nak ajak kawan2 aku lepak.ingat nak gi tengok wayang,2ALAM. ingat nak pergi tengok Ngangkung.tapi kesian lah dR.Rozmey kite weyh..!!support local lah weyh,die baru nak beat datuk yusuf haslam.kasi support lah sikit kawan. ;) heee.okay,tapi itu semua tak.tunggu 2alam tayang kat tv time hari raye tu je lah.aku tengok semua feedback yang orang bagi.semuanye kate hampeh.tak nak lah aku tengok.dari tengok baik makan McD.lagi pun cinema kat teluk intan nie jauh sikit dari menara condong.die belakang sikit.agak lah,so nak tak nak,kene jalan kaki.jauh sikit. :) alah,korang bukan tau pun.okay,selalu kiteorang lepak kat McD jeee.memang kalu nak lepak,memang situ je tempat nyeee.selalu aku lepak6 orang je classmate aku.tapi yang nie,aku plan nak ajak whole class lah weyh.aku bukan ape,kalau aku rase bosan dok rumah,for sure lah depa pun same bosan duduk kat rumah kan.tapi tewrpulang lah depa nak ke tak.mane tau,takde transport ke,busy ke.classmate aku yang lain tu susah sikit nak ajak keluar.memang susah.lagi pun,kawan aku sorang nak pergi umrah 16dec nie.weyh!birthday aku kau melepas.tapi takpe,die kate nak beli barang kat mekah sane.ohh yeah!! i loikee! ok lah.tu lah pasal,yang lain ade yang nak pergi kem easy addmath.ape entah.aku memang tak pergi lah.4hari kat semesti.haih.menghadap addmath sajee.bosan ouh!baik dok rumah.ok lah,aku harap depa nak pergi lepak McD.aku bukan ape,kesian lah tengok depa.bukan selalu nak lepak. :)) 
cukup untuk ini.errr,btw aku plan nak lose weight lah..shhhh!gelakgelak ape?harapharap turun weyh!
okay.




No comments:

Post a Comment