life

November 21, 2010

aku.cuti.bruno mars. kombinasi yang hebat.

kau nak cakap ape?aku sukeeee die lah.
tengok tajuk entry nie.aku suke.hoo yeah! sekarang hari kedua cuti sekolah.aku masih lagi tak buat ape-ape.sungguh aku bosan.bosan yang terlampau.macam nie ke untuk 40 hari lagi menjelang tahun yang baru.permulaan yang baru.mahu melancong konon.semestinya dirumah saja.kakak aku ada spm.untung ada internet.boleh buat banyak benda.tak jugak.kelmarin,aku search2 kat gugel pasal Bruno MARS faveret aku nie.sumpah aku suke die.memang die tak hensem.lansung.tapi die ade suara yang gile babi.aku mau cair ouh.haiih.lyric2 lagu die.semuanya superb.sumpah aku suke.ohh,gigi die pun putih suci.ahaha.aku suke tengok gigi die.suke nye.ok,aku search2 tadi tu,aku jumpeee nie.video niee baru jee upload and review.seronok betullll.nie video paling aku suka.sukaa sangat.kauorang tengok sendiri lah.i would never hurt a guy like him.too nice.ohhhhh!and everyone say that his voice same macam michael jackson.ohh,itu aku tak peduli.yang aku tau.suara die supereb dan aku layan semua lagu lagu lagu die.aku sukeeeee.aahha.kemaruk.
ahhh peduli ape...



die awesome!

No comments:

Post a Comment