life

November 15, 2010

13th NOV.akim's birthday~

 hyep.another new entry.aku tengok orang sekarang ramai mahu berblog ye.jadi itu membuatkan aku rajin nak buat entry banyak-banyak.ceh,banyak?bukan banyak lah.selalu.okay,back to the tittle.actually 13 nov hari tu birthday adik aku yang paling kecik tu.kecik?ahha.itu birthday die yang ke-7.ok maksud aku,die sudah masuk 7 tahun lah.13 nov,dah lame dah.2 hari lepas patut nye aku buat entry nie.haih.ini semua facebook tu punya pasal lah.bile bukak facebook aku terus sangkut.plan nak buat entry nie,facebook punye pasal,terus tergendala.ahaha.itu belum lagi aku main game,ahaha.entah bile nak buat entry nie.ahaha.ok back to the tittle okay.selalu kalau time birthday, aku dengan  family takde lah nak celebrate kat hotel berbintang-bintang bagai.buat dekat KFC je.ok what.beli kek.bagi present sikit.alah,die nie budak kecik,so die tak kisah sangat.aha.boleh tahan laaaa. okay jeee.
here are some pictures there. :))






tengok tu.bile dah dapat hadiah.bukan main lagi . :)))

ahaha.happy birthdsy si comelll :))

No comments:

Post a Comment