life

October 03, 2010

i'm addicted.seriously.

ok guys.entry yang baru.take it seriously i am addicted.huh.this is crazy.ini semua sebab si Amy Winehouse punye pasal la.anak mak cik bedah mane entah.aku dah jadi addicted.ohh man,aku bukan addicted ape pun,aku addicted kat semua lagu-lagu die.take note ok.tu la,letak drug dalam lagu lagi,tengok sekarang,aku dah addicted.mule-mule aku saje nak dengar lagu die,dari 2-3minggu sebelum raye tu lagi.*tengok sekarang baru nak buat entry*everyday,before igo to sleep,going to eat,everywhere.lagu die nie je.ish.amy si anak makcik bedah nie la,kalu tau nak amik drug pun,amik la sorang2,nie tak,aku pun join sekali.haih.but,seriously,i really loveeeeeeeee her song so much.many many many.ok,it wasn't her latest song okay.it just her an old old song.her 1st song is DK. but,what i know is.lagu dia sangat seronok.ia bukan lagu yang rancak.sama sekali tidak.memang menyimpang.kebanyakan lagu die,semua slow-slow.ade a few yang agak catchy.a bit reggae.i likeee it ! aku ingatkan die nie entah pape,sebab look at her,her dress up,her make up,with no style,memang tak la.tapi macam mane entah,aku terdengar kat youtube lagu die nie,entitled *will you still love me tomorrow* ok,the lyrics didn;t mean anything to me.i just lovee the rhytm,the beat of the song.ohh god,it just like i'm falling in love.pheww!luckily it just a song.and after that.i keet on searching all her song.tapi ape yang aku tabik kat die nie,suare die tu oo.frickin' awesome.ohh,what an asshole.sedap gilerrr ! ehh,tapi ramai kot die punye fans.dan aku sudah addicted pada lagu die, and automaticly i am one of her fanss ! ohh,sernok nye.kalau la,dari dulu lagi aku tau lagu nie,kan senang.haih.giler banyak lagu die yang aku suke .lagu paling slow nie la.*to know him to love him*kalau yang reggae2 sikit*cupid*stronger than me pun best jugak.best friends pun lagi best.love is a losing game best sangat.haih.banyak la lagu die nie.but i love her songs from album *back to black* .totally amazing.ok then,this is the entry.*nak sambung dengar lagu amy anak makcik bedah nie*.memang tak boring bile dengar lagu amy si ronggeng nie.ahha.gempak gilerrr !

tengok tu.bukan cun pun.
tapi suara die buat aku cair.
awww,ahha.



amy,aku minat sama kamu !

No comments:

Post a Comment