life

June 18, 2010

cat again~



ape tu ?actually semalam aku x leh nak tido..aku search r mcm2..sekali aku terjumpe satu blog nie..die cerite pasal kucing..kucing again..pic kat atas tu pasal sorang pmpuan bangang pegi bunuh kucing 2..yg lagi sadis nye , die pijak kucing tu pakai high heels die..gile betull..omg~aku ade jumpe video die..x sanggup aku nak tgk bg abis..die pijak mate kucing 2..sampai tekeluar isi perut , bijik mate...imagine that..dah lah pelaku nye pmpuan..mnjatuhkan martabat seorang perempuan betul la..die tak kesian ke tgk kucing mcm 2..hmm..kucing aku dah le baru mati..lagi die wat cam2..people nowaday , gone insane..semua dok pikir hal sendiri je..yg video kucing yg kaki die kene chopped 2 ..huh~lagi la..kat *youtube *ade..search *cats leg chopped*mmg sedih..dengan lagu die..seriously,nak nangis...orang sekarang tak de sifat perikemanusiaan dan belas kasihan lansung..ape nak jadi entah la..memang betul la..kiamat semakin hampir..hmm...entah la..

pity rite ?
............

No comments:

Post a Comment