life

May 10, 2012

aku dapat asasi kat sarawak. haa terkejut?

 stick post:
takda mana nya nak ada positive side dalam video ira dera baby tu.agak2 ah,tang mana positive nya,nak dengar penjelasan mak dia ke?dah sah2 budak tu tak salah,.lain la kalau budak kecik tu pergi mencuri ke,merogol ke,meragut ke.boleh la mak dia buat cenggitu.ini tak.baby kot babyyy.tolong pahammm.lepas video tu go viral,siap ada orang report polis sekali 500 report.itu aku respect la orang kita alert.tapi yang aku malas bila tnegok komen2 orang fb,ok la marah tu ok la.memang semua marah pun.keluar kata2 kesat tu kira di ambang kemaafan aku la.bila aku tengok komen2 semua orang,ada yang suruh dengar penjelasan mak dia tu,ada sebab dia camtu la.lepas tu ada pulak yang komen pergi paste hadis panjang lebar.tak berapa nak relate sangat,pasal isteri solehah la.aduhaiiiiii. :facepalm:  kita tau niat awak tu murni k. hmm, tu la bila dah akhir zaman.orang berlagak baik dah ramai. 
ok,itu je review aku pasal video dera baby tu.
sekian.






tak ah,saja je.gila kau sarawak sana.itu ok lagi.asasi pulak tu.orang upu tu,tengok result aku,dia tendang awal2 tau.
em,tak boleh ke kalau dapat  uitm dengan matrik, saya amik matrik dan tawaran uitm tu saya bagi kawan ? 






tu la ceritanya,ok aku dah aku dah nekad pilih matrik.dah jangan sembang pasal benda nie lagi lagi.
 28hb nie daftar.fuh, eksaited sebenarnya. bukan sebab nak belajar,tapi sebab dapat duduk hostel.satu bilik dengan kawan2.
tu je.
haha.tapi aku tak suka orientasi.tak sukaaaaa.dari form1 dulu lagi,sebab bila orientasi jadi macam kelam kabut gilaaa.dah la seminggu,k nanti kita tengok camne.




ok tu sembang nanti.lambat lagi,sekarang baru list out keperluan nak dok hostel.


sebenarnya nak cerita pasal nie.
jap.






ok nie la dia.semua nie aku masak,aku makan sorang.
ceritanya camni,aku lapar jadi aku masak la.




simple kan.ini kan aku makan sorang.ok kita sembang detail lagi.
rotate clockwise start from the nasi k.
i- biasa ah nasi puteh.yang panas2 dan lebih air. dia macam lembik sikit ah. aku suka nasi lembik,tapi bergantung jugak pada lauk nya.


ii- ok itu kicap +bawang+cili api yang dipotong halus.
 ini buat cicah ikan goreng tu.memang terangkat.nak2 lagi,bila tergigit cili api tu kan.pehhh.


iii-ikan goreng,nampak cam banyak en.itu lebih2 semalam.aku cuma tambah kicap tu je.


iv- telur dadar cam biasa ah.takda menda pun.


v- ini spesial.macam tak clear sangat kan.itu sebenarnya ikan bilis goreng je.
yang  buat dia spesial sebab dia goreng sekali dengan bawang cili api yang dipotong halus.
yang buat di lagi spesial,goreng sekali dengan belacan.fuhhhhhh. ini la killer ingredient dia tu.




menu nie sesuai makan kalau time hujan tengah lebat kat luar tu kan.peh,dengan sekali sekala tergigit cili api yang dipotong2 tu kan.memang terangkat. dicombine lagi dengan belacan. telan air liur.aku tak nak citer panjang la kan. tpi kalau lidah western tu hmmm.gtfo.haha. sori bro. sebab ini menu khas untuk pecinta cili api dan belancan di luar sana.haha. 




ok itu saja dari saya.sekian,selamat mencuba. cewah.


oh ya,yang belakang tu macam nak tanya soalan je. silakan silakan.
.
.
.


.


.


.
kak,gambar tu cantik,macam HD je kak.camera baru eh?








..............

No comments:

Post a Comment