life

April 16, 2012

makna kata,aku kewwl dan hebat.yay.




dah finally aku free.dah takda lagi kerja sampai lewat malam.dah lansung takda kerja sekarang.
tapi tu la,jadi girl-in-the-making. tak siapa tahu. got no credit.nobody knows.
yang akhirnya,awek-awek yang jaga checkpoint,abang-abang tough yang jadi marshall,
mereka saja yang dapat credit,dipuja dan dipuji hingga menjilat jari kaki.
bila mana hari event,aku ada je kat rumah,buat apa aku datang,kerja aku dah habis.
tapi tu la,mak aku nak tengok kan,aku ikut je la.tak lama pun,nak buat apa.biar la adik junior yang comel molek belaka tu.yang jaga checkpoint nya,berlari ke sana sini dengan kemere slr kemain,tak tahu la apa yang depa sibukkan.dah lepas tu,tak up jugak foto-foto dekat mana2 website.oh satu hal, depa dapat baju crew,aku tak dapat :ohgodwhy:.
depa tak tahu aku yang buat nombor plat,up nama dekat blog,update semua,redo apa yang silap,betapa penting nya aku kat event nie,depa tak tau semua tu,peh peh peh.janji everything goes smooth.sudah.




tapi aku cool,dah memang takdir jadi girl in the making ceritanya kan.




tapi cerita aku kat sini,aku suka jadi girl in the making, tapi satu je aku kurang suka,takda credit buat aku,sekali ucapan terima kasih pun,dah cukup buat aku.event berjalan dengan jayanya apa.kalau dalam movie ke,apa ke,mesti ada credit at the end of the show kan.
tapi tu la,ini adalah realiti kan,itu aku macam sedih sikit ah.
aku siap ajak kawan2 aku,untung sorang pun tak datang.kalau datang pun,tak dapat apa ah,dapat tengok budak2 junior kita yang molek belaka tu,yang sibuk kemain nya. rimas mata.






 makna kata aku kat sini,adik2 mana 
yang suka dipuji,
yang mana suka tunjuk sibuk depan orang,
yang mana suka bawa slr,lepas tu satu gambar je up kat fb, *akak nie kena mencari,sapa yang ada gambar event*, 
yang mana suka tengok abang rider yang tough2,comel2.
yang mana tak kisah volunteer,asal duduk  depan.




yang mana ada di atas,


tak payah la nak jadi girl in the making.siksa wo.nak amik offer tu,fikir banyak kali dulu eh adik2.
akak takpa,akak suka duduk belakang tabir.tak siapa tahu.
janji kerja siap,event lancar,
habis event akak dapat payment.
sudah.






sebenarnya aku up entri nie,sebab nak bagitau yang kauorang dah boleh la ajak aku tengok tengok titanic 3d ke,battleship ke,sebab aku dah free.nak ajak date ke,belanja makan ke,luah masalah ke,boleh dibuat sekarang.tempahan dibuka.sila pm fb gua k. 



*post ini tiada kaitan sama sekali dengan sesiapa yang nak duduk spm atau sesiapa yang hidup.
sekian.

No comments:

Post a Comment