life

March 07, 2012

gua masterchef terbaik.

aku sepatut nya di dapur sekarang nie,prepare lunch for the whole family.cewah.eh,betul la.my daily routine tau tak.kira aku macam bibik la kat rumah nie,tapi di treat dengan cukup high class sekali.mana tak nya,eh ada ke bibik kat luar sana dapat online pesbuk sampai  sampai lewat malam?ada?bibik mana yang dapat tengok music bank setiap hari jumaat?mana?
aku je yang dapat.kira high class la tu kan?

aku ulang sekali lagi,aku sepatut nya di dapur sekarang,tapi tu la.tengah seronok kacau-kacau kuali dengan resepi baru aku sambil nyanyi lagu blue from big bang tu,fak! tiba-tiba pulak api mati.aduh.
nak call ibu dengan abah,kredit dah expired semalam.
biasa time macam nie,mak aku dah balik dah,tapi semalam dia cakap dia ada meeting,so dia tak balik.aduhh.
ku online fesbuk,mana tau bapak aku ada online ke tak,ish takda pulak.
jadi terbiar la nasi goreng aku dalam kuali tu,separuh masak.
dah la resepi baru.cewah.aku jumpa apa yang ada kat rumah tu,aku masuk je.ber-experimental.
yang jadi judge adik2 aku la.bajet chef zubir  dengan chef jo je.tapi depa puji baik2 je,sebab nati depa tak dapat makan.
jadi aku automatik timbul rasa riak yang tinggi dan aku berkata ah,kira aku boleh beat ezany masterchef la nie..*dalam hati*ceh.




ok,bapak aku macam dah balik tu.aku nak suruh dia tukar gas.aku nak sambung masak.next entry aku nak sembang pasal movies comel,feveret aku.

No comments:

Post a Comment