life

March 22, 2012

6D 4E.kau ada?lulus jugak kan.

21st march-result spm finally reveal. 
aku? kah kah,3 je dapat.but i'm proud of that.kah kah. tapi aku dari pmr lagi result aku lain dari orang lain.macam apa yang mereka teruk,itu yang aku bagus,apa yang mereka bagus itu yang aku teruk.macam tu paham?
tapi kali ni, ah aku tak cuak pun nak amik result,orang lain kemain update status cuak dia tu.
tapi lepas je dah dapat result,aku tak tau rasa apa.nak nangis?tak.happy?tak.entah.
tapi lepas tu,rasa bangga tu ada. kau tau perasaan macam.
ok contoh,kau sakit perut sangat. cirit-birit,dan apa yang kau ciritkan tu ialah batu permata,emas,berlian?
rasa puas yang kau dapat lepas tu.


tak lama pun aku  kat sekolah,cikgu-cikgu ramai takda ,ada hal apa tah ke tak nak tengok result kami?positip positip.
cakap pukul 10,pukul 11 lebih baru dapat result.dah la aku lapar.
lepas tu terus pergi mcd apa lagi,lupa terus pasal result.
kah kah.nothing to be regret of.tu yang aku malas nak amik kisah sangat tu.


*le friends 

*le driver,gua rasa macam naik bumper car je,kah kah.lepas nie bawak kitaorang lagi!
makan,makan,refill air,makan.sembang.perlu ke nak cerita gua sembang apa?
tak lama pun,habis semua,aku balik.
-the end. itu la cerita spm gua.
















kalau la kan,kalau aku dapat banyak sikit A aku tu,atau lebih kaw lagi straight A ke,straight A+ ke,komfem2 peluang gua nak dapat henset baru tu terbuka seluas-luasnya. lepas nie boleh la kauorang mintak bbpin gua.kihkihkih.


tapi tu ah, aku kena berpijak di bumi yang nyata cerita nya. kena la terima jugak,peluang gua nak dapat henset baru tipis sikit ah.bukan sikit,banyak jugak la. so tak dapat la luorang nak bbpin gua. booooo.



geli wei geli, yang ada android pun dah cukup untuk gua nie.tak layan gua bb bb nie.tak lebih,android je bah,android. 

No comments:

Post a Comment