life

February 20, 2012

good friends don't let you do stupid things.............alone.

the true friends when...
kau tengah syok makan keropok.tetiba sorang kawan kau datang mintak,padahal dia punya baru je habis.
dia tetap nak jugak.memang tak ah nak bagi,dah habis sorang,tetiba mintak aku punya.
then idea pop out,ahha! aku tuang keropok tu kat tangan.hmm,nak? jap.
aku jilat keropok tu.ada la nampak keropok tu kilat2 sebab ada air liur sikit2 kan,
lepas tu offer kat kawan tu.
nak?
dia diam.
ala mesti tak nak punya,sebab ada saliva aku nie*dalam hati*
lepas tu  kawan kau tu terus grab ur hand.
and terus masuk mulut dia.
dia buat lek,kunyah ,telan macam biasa.
and that time,aku macam terkesima.
makna kata,
woi,nie la kawan yang real kot.tak kisah apa2,apatah lagi nak kentut,korek hidung depan depa.
tak payah nak cover ah depan kawan2.
apa lagi,lepas tu,gua kena balik.bukan takat air liur je.











awkward?geli?ahhh,.hang nak geli ke apa ke,hang punya pasal,aku hanya nak berkongsi,ye dak? 



good friends are like stars,you don't always see them,but you know they're always there!







sabar wei kawan,sabar.masa berharga itu akan datang juga.mohon hargai masa-masa itu.

No comments:

Post a Comment