life

February 22, 2012

boleh tak apa?


boleh tak aku nak patah balik?
boleh tak aku nak balik sekolah balik,lepas tu jumpa kawan-kawan lepas tu tolong depa?
boleh tak sehari aku nak tambah lagi 10 jam biar jadi 34 jam sehari?
boleh tak aku nak lari dari  sini?
boleh tak aku nak letak otak aku dalam fridge dan lepas seminggu aku amik balik dan everything inside dah hilang?
boleh tak alien-alien kat luar sana,datang shoot aku,dan amik memori aku?
boleh tak,aku lari dari realiti?
boleh tak aku tak banyak berfikir?




ah,satu yang aku boleh.jumpa kawan-kawan,say sorry and make them happy.




tapi farhanah,one does not simply forget about the past.
hmm,let bygones be bygones.and this is it,it is time to move on and make up your mind,love others not hate them.
because what? you love your friends.
lend them your ears,your hand and everything you have,share farhanah share.




Insyaallah,Amin Ya Rabb.




No comments:

Post a Comment