life

February 22, 2012

ada apa dengan 22 nie

hari ni 22 february.
ha ada apa kak?
takda apa cuma  22nd march kelak,mungkin keluar result.aku bukan nak countdown.
cuma kini aku tak tahu,aku dalam deja vu.aku tak tau aku excited atau aku cuak atau aku rasa macam nak lari  saja.
aku tak tau.
.
.
.
sejauh mana pun kau lari farhanah,masalah tetap tak akan selesai.
percayalah.
dalam sesuatu hal itu,menang atau kalah,betul atau salah,bukan nya hal yang perlu di ambil kira.,
yang diambil kira itu ialah siapa yang menghulurkan tangan dahulu 
dan berjabat seterusnya mengikat semula hubungan silaturrahim.
dia lah juara.
farhanah,sekali lagi,percayalah.
jangan ikut kan hati nanti mati,ikut kan rasa,binasa.
fikir lah.






cuma yang ku tau,aku tak sabar  nak jumpa kawan-kawan aku.rindu sungguh aku.

No comments:

Post a Comment