life

January 16, 2012

now i know whyyy

 baru start cari sweatshirt tu,memang tak ahh nak jumpa kat teluk intan nie.
unplanned tengok sesuatu yang tertinggal.
sesuatu la sangat! bukan sesuatu,banyak yang tertinggal.
ah,membazir aku tengok tadi.haaa.
tengah makan tadi terus tengok paper,adacerita apa,
dan cerita tu yang paling awal,tengok je laa.
fuh,ending diaaa,entah pape,ke aku yang tak faham,ke aku yang tertidur masa trngok movie tu?
bila balik aku rasa macam  ...."eh,aku tertidur ke tengok movie tadi?"...........
kalau aku tido mesti dah bunyi satu panggung tu,ye laa,my snoaring damn loud la jugak. 
dah laa,perut kenyang sebelum tu.. hahaa
and i realised,ohh tak.


well,now i know kenapa abah cukup tak suka tengok cerita melayu kat wayang.



just bought this,my only two favourite.always.


p/s: well,before that kami makan kat mak tok delight,not too bad,simple,comfortable gila-makan dekat sofa tau,ok laa,
tapi sayang streamyx dia rosak laa time tu. and their sizzling mee,boleh tahan,tak mahal pun,
sorang 5-6 ringgit cukup dah buat perut kenyang.

No comments:

Post a Comment