life

December 04, 2011

ini bukan kapal biasa part i

hey,aku baru habis last paper rabu lepas,30-Nov.BIOLOGY-the last one is the killest one.aku tak perform bagus dalam paper tuu.sedih.sedih lagi bila dah habis sekolah,takda lagi gelak sama-sama.tapi bila habis paper,aku rasa macam LIFELESS.aku tak tau nak buat apa.lesen kereta?tak cukup umur lagi.kerja?January nanti.december nie aku nak chill dulu,jumpa kwan-kawan.spend time.tapi depa macam sibuk jee.lagi sedih jugakk.takda laa nak holiday mana-mana wei.duduk rumah,kemas rumah,aku seronok,aku suka.tak perlu holiday hebat sangat kot,duduk rumah dengan famili,layan adik-adik aku.itu aku suka.aku cukup suka.tapi aku lagi suka dengan kawan-kawan.semua sekali.kenapa dah senyap.baru berapa hari cuti.hmm,depa dah start kerja?komited dengan kerja masing-masing?atau dah lupa aku?itu satu benda yang aku cukup takut dari dulu lagi.biarlah apa sekali pun,asalkan depa ingat kat aku.

No comments:

Post a Comment