life

December 14, 2011

i am so gonna miss this iii


well,dah lama tak jumpa kan.masa 2010,ada plan nak jumpa kan,pergi mana eh?perlis kot.ceh,aku punya excited time tu.last2,cancel.tapi mungkin tuhan sayang aku,dia bagi jugak kita jumpa masa camp easy-addmaths tu.sungguh tak tahu nak cakap apa masa tu,bersyukur banyak2.seriously,dapat  duduk 1 bilik,memang best,tapi aku tak  pandai ambil peluang,patut nya time tu kita amik gambar banyak2.sebab lepas tu susah nak jumpa dah.tapi aku tak.entah.patut nya 17,18,19 Dec,nie kita dapat jumpa,tapi ada problem here and there kita cancel,bukan apa,aku tak nak setengah je yang ada,aku nak semua ada.family business is more important.takpa,aku tunggu wei.sampai habis korang plkn,aku tak kisah.janji semua ada,janji semua seronok.kali ni,aku janji,aku akan  ambil every moment kita sama-sama.
tak sabar nak  jumpa yat yang jadi pelajar tokoh tu.haha.yat yat.tak sabar nak jumpa semua.seriously.brain,jiha,thirah,ain,nonum,maryam,syikin.haha.tak sabar nak jumpa,gelak kuat2.
peduli orang kata apa,janji aku happy because we are who we are.

' Mimpi-mimpi yang tak kembali,aku janji,janji takkan pergi '

No comments:

Post a Comment