life

July 07, 2011

fikiran ,masalah,semua mempengaruhi mungkin

  Assalamualaikum and hello there it's 07072011 today.that's mean i have another 2months preparation for trial spm.yes,it's totally sangat takut.tapi akucakap je takut.aku tak work harder for it.aku tak ulangkaji form 4 punya chapter.especially science subject.entah,aku rasa masa macam banyak jee lagi,padahal tak.macam sekarang,masa aku terbuang dok tulis entry nie,kalau aku study,mesti habis satu bab chemistry.ok.ini salah aku.tapi aku tak tau kenapa ,these few days,aku selalu nampak salah orang dan terutama cikgu.aku cuba nak elak perkara-perkara ini.aku tak tau kenapa sejak lepas sukan last week,cikgu-cikgu yang masuk kelas semua nya macam marah-marah.entah.kelas aku macam singapura dilanggar todak pun ada.tak pun cikgu-cikgu tu yang dilanggar todak kot.ok itu cikgu.kadang aku rasa berdosa asyik meyalahkan cikgu.aku patut amik inisiatif sendiri untuk berlajar,work hard sendiri. you know.cikgu manusia biasa,dia pun ada kekurangan macam aku juga,bila aku langsung tak pernah hantar karangan.*itu kelemahan atau malas?*tapi mungkin yang penting sekarang,ENTAH.aku kadang bingung.kenapa semua jadi macam ni?aku cuba untuk bertindak matang,cuba untuk terima macam-macam perkara.tai aku gagal.entah.aku gagal.cikgu pun marah bukan main lagi.ya,aku tahu cikgu stress mungkin nak ajar kelas aku sebab mungkin kelas aku saja harapan untuk sekolah *mungkin*dengan 2subjek yang kena ajar,dengan budak yang lansung tak beri kerjasama including me for sure.InsyaAllah aku cuba.tolong aku ,tuhan!

No comments:

Post a Comment