life

March 30, 2011

kadang orang pikir dia bagus dan termasuk aku.

  oh heyy,cukup sebulan ? nahh,aku tergerak nak tulis sekarang.tengah sibuk nie.ok. you know what is it mean by 'don't judge a book by it's cover?' pernah.entah baru aku tahu maksud diaa.
ada budak form 1 sekolah aku.dia macam ada something tau.dengan selamba dia mengata orang,dengan selamba dia dok kutuk orang.aku pun tak suka.dia selamba kutuk kawan aku depan orang.ketua tak bertanggungjawab lah.entah.tetiba jee.aku pun tak tau.orang cakap dia ada sakit.okay.and tadi,masa ko-ku dia 1 game dengan aku 'kelab catur' and i am pengerusi.okay aku ada dapat markah extra.and back to the story,budak-budak semua blurrr je dalam kelas tuu.nak main game,stor kunci.so kitaorang tak buat apapa laaa.and know what,aku tak tau macam mana entah.aku interested nak tau pasal family dia.pasal dia.and dia tak mali nak share.so she told me everything.and aku jadi kesian dengan dia.then,tadi aku sembang jee dengan diaaa.ok lah,not bad.and guess what,'we're 'speaking!' jyeahhhh! okay,sekolah aku,bila budak speaking or talk anything with english language and their face will be like this
haha.serious do.
and they will 'wo! gilew laa budak nie.bajett gilew budak nie.'*haha.they like to spell like this eww at back of word.*and bila aku sembang dengan dia tadi,pehh terbaek laaa.aku suka speak in english and i love people speak in english.aku boleh.tapi aku takutakut.self confidence aku sangat kurang.aku bukan pandai sangat punn,kalau setakat yang basic2 tuu aku pandai laa.alaa,basic2 pun jadi laaa.and tadi,aku sembang jee dengan diaaa.aku tanya macam2 pasal dia.dia kata dia all alone.she has a sister.but her sister doesn't like her.jarang jumpa bapak dia.and she has a mother.untung mak dia baik,and mak dia fully housewife.kasian pulak aku tengok diaa.
and the conclusion is : 'you jangan simply tak suka orang dengan tengok jee,you have to know her/him.
and aku seronok kawan dengan diaa.nevermind orang nak cakap apa.
oh ya,aku punya self confidence pun meningkat sikit tadi,rasa macam nak sembang je lagi.at last,aku boleh praktik kan selalu and i can also improve my english to be better and better.who knows kann ?
 itu saja. :)
p/s :kelas aku dah semakin cantik,nanti bilabila aku upload gambar kelas ok.

No comments:

Post a Comment