life

February 04, 2011

cik jah buat open house raya cina tak?

 haaaah,ape entah.HAHA.takda kaitan langsung tajuk entry niee.HAHA.
heyy,apa cerita?aku cuti seminggu raya cina nie.
takda menda punn.
sekarang dah end of week.
homework belambak.takda 1 pun yang aku dah settel kann.
haihh.habis la bukak sekolah nanti.
ok takpa,aku boleh settel masalah aku sendiri tuuu.
no worries.Insya-Allah.
aku nak bagi kauorang dengar lagu nie.
*tak nak play niee.press play button dekat smiley face sebelah nieee.
pleasee dengarrr.*ok,i'm begging now.

entah macam mana aku boleh dapat lagu niee.
aku terjumpa dan sampai sekarang aku tak berhenti dengar.
entah macam ada something la lagu niee.
sehari aku mesti dengar laguu niee.
*sekarang aku tengah play lagu niee.i repeated  again and again*
lagu wajib.
bangun pagi aku play.nak tidur pun aku play.
sebab aku sukaa.<3
sumpah takda meaning pun lagu nie dengan aku,
aku suka sebab  beat dia best,suara rivers cuomo special laaa.
p/s: *dedicate la lagu nie kat couple kauorang.cehh.takpa takpa ,aku sukaa.

No comments:

Post a Comment