life

September 18, 2010

raya raya raya .


  for a long time tak update.hari raya sangat sibuk .*cewah* okie, today is 8th of syawal.raya for this year,hmm,not really happening.but i like it.simple je.not too much.last puasa,go back to my kampung.actually,not so far from my house.macam dari ipoh nak ke gopeng la,jarak nye,dekat kan.of course,kalau balik raya.i will put all the raya song in my handphone.but this year,i've got mp3 *thx abah* so,i put in all lagu raya in my mp3.bile raya,semua pasang lagu2 lama,bukan ape,lagu lama2nie memang feel bile dengar.dapat2 lagu pulanglah -aisyah-,memang sayu.ok,back to my hari raya.macam tahun-tahun lepas,my family was there.happily celebrate hari raya.ok,about baju raya.hmm.know what,tailor tu tertukar kain la*maybe sebab banyak sangat orang tempah,2 yg silap tu*.my kain suppossed to be my sister punye baju kurung.i wore her selection,and she wore my selection.tak jauh beza pun.it's ok,janji boleh pakai untuk raya sudah la.nothing surprising me,same like usual.salam-salam,bla.bla.bla.then,pegi beraye kat rumah yang same like last year.tapi biase la,kalau raya,sedare mare dari jauh datang.yang dah tak pernah jumpe pun datang.it's ok.sangat seronok.i can know my relatives.memang banyak.


i hope that HARI RAYA for next year,

more better and bolder

than this year.

i happy for this year.

but i hope that 

next year

will be more

HAPPIER  

...

No comments:

Post a Comment