life

August 30, 2010

wee~

aha , for the first time , aku tegur jugak die . huh ?? ape ntah . tak de la , camni , kawan lame aku ,masa aku sekolah rendah . from standard 1 until 4. kire la , dari 2oo4 sampai sekarang *2010.punye lame aku tak cakap ,even jumpe dengan die. last saturday , i had added her FACEBOOK . few days lepas tu , die approve . mule2 die online , aku tak nak la tegur , takut die tak ingat . strangers mane ntah nie.lepas tu , semalam dalam pukul 11 p.m. aku nampak die online .then ,aku tegur die dekat IM bawah tu . kalau tak tegur , sampai bile kan. nasib die ingat aku .haa..i'm really happy.nasib la die ingat lagi.then kiteorang sembang ..bla..bla..bla....sejarah dulu2 pun keluar .haha.sekejap je .because i've got to go.tak pe , sekejap je pun , aku tak kesah .yang penting die ingat kat aku lagi.
actually , i wanna thanks a lot to FACEBOOK .aku jumpe kawan-kwan lame aku.kawan yang aku dah hilang contact dan kawan yang aku tak pernah kenal.huh?
OK , SPECIAL THANKS TO FACEBOOK . :)

No comments:

Post a Comment