life

August 04, 2010

bio note??move aside..i want to blogging..

nota bio malas nak buat , so aku terus buat entry nie..i'm feeling excited today.. act , sepatut nye aku excited smalam..tapi sebab aku tak datang sekolah..2 yg lambat sikit 2..new student in my class..germanish..exchange student actually..aku bukan ape..eleh, kalau sape - sape pun , mesti rase excited tak ? ye la.. bukan senang orang putih nak datang..lagi-lagi nie 1st time kat sekolah aku..kire sejarah sekolah la nie.. even budak india kelas lain pun excited , nie kan pulak aku yang satu kelas..memang macam artis la..semua tengok die, tak tau la die tahan ke tak...harap-harap die tahan la kat sekolah aku nie..name die CAROLIN..*ignore the spelling* tinggi die bukan la luar biase..,normal je..die cantik..friendly..layan je orang..tanye macam-macam soalan pun, layan je..kalau aku jadi die , aku rimas..dah la panas..mase balik tadi.., budak india form2, siap pakat ramai2 tunggu kat pintu kelas..ish3..ade jugak yang tak pernah lalu , tibe-tibe lalu..ade yang lalu banyak kali..maybe sebab too excited..kalau aku jadi budak kelas lain pun, aku rase nak masuk je kelas 2..lalu banyak kali...ignore orang nak cakap ape..haha..*gelupor*bile die lalu , orang dari block sebelah pun keluar , sebab nak tengok die..memang dahmacam artis.., tinggal nak mintak autograph je....haha..she still learning malay..sikit-sikit je reti..aku seronok..bukan ape., sebab die satu kelas kan , macam private sikit *cewah*..gelabah na.. aku nak cakap dengan die , haha ..tapi malu ..sebab english aku pun bukan betoi sangat pun..tapi die nak kawan dengan kiteorang..ok then , die lame lagi dekat sini..about 1 year...esok masih ada~ haha..

2 comments: